نامه پاسدار شهید سیدمحسن عشرافه/ حجاب یکی از اساسی‌ترین ارکان اسلام است

پاسدار شهید «سیدمحسن عشرافه» در نامه‌ای، حجاب را یکی از اساسی‌ترین ارکان اسلام برشمرده است.
کد خبر: ۳۴۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ - 08May 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «سیدمحسن عشرافه» در سال ۱۳۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ یکم اسفند ۱۳۶۰ در عملیات بازی‌دراز منطقه سرپل ذهاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید سید محسن عشرافه/ ای خواهران، در مقابل نامحرم حجاب را حفظ کنید.

تصاویر متن نامه پاسدار شهید سید محسن عشرافه

نامه پاسدار شهید سید محسن عشرافه/ ای خواهران، در مقابل نامحرم حجاب را حفظ کنید.

نامه پاسدار شهید سید محسن عشرافه/ ای خواهران، در مقابل نامحرم حجاب را حفظ کنید.

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم‌

ای جان و تنم فدای رهبر
جان زنده شد از ندای رهبر

سلام بر خواهر و خواهرزاده‌های عزیزم ان‌شاءالله که حالتان خوب باشد و در پناه امام زمان (عج) مصون و محفوظ باشید از اینکه برایم نامه نوشتید متشکرم. سوسن جان ان‌شاءالله که حالت خوب باشد تا برای اسلام بتوانی کوشش کنی. سوسن جان من آمده‌ام در اینجا با آمریکا و شوروی و مزدوران این دو ابرقدرت‌ها مانند عراق و دیگر کشور‌های ضد اسلام و همچنین با مزدوران داخلی‌شان مانند فدایی ضد خلق و مجاهدین ضد خلق بجنگم و ما رزمندگان اسلام از شما که در پشت جبهه هستید توقع داریم که با روشنگری‌هایی که امام امت خمینی بت شکن می‌کند ما را در شکست کفار یاری دهید.

آن چیزی که امام از دیدگاه یک نایب به حق امام زمان (عج) می‌گوید اجرا کنید مثلاً در مورد نماز، نمازت را که الان خدا از تو بهتر قبول می‌کند اول وقت بخوانی. نکند شیطان در جلدت برود و بگویی بعد می‌خوانم اما بعد از یادت برود که گناه کردی و سعی کن نمازت را صحیح بخوانی و هنگامی که نماز می‌خوانی معنی نمازت را بلد باشی اگر به این مسائل توجه نکنی نماز را بی‌اهمیت شمردی و کسی که نماز را بی‌اهمیت بشمارد از بندگان صالح خدا نیست و شفاعت پیغمبر در روز قیامت به آن نمی‌رسد.

و دیگر روشنگری امام اینکه در این دوره از زمان که گروه‌های ضد اسلام می‌خواهند ضد اسلام باشند و برادران و خواهران مدرسه‌ای را به خود جلب کنند حجاب است. حجاب یکی از اساسی‌ترین ارکان اسلام است.

اگر تو حجاب نداشته باشی به خدا توجه نمی‌کنی و اگر به خدا توجه نکنی دیگر مسلمان نیستی. سوسن جان اگر از من بخواهی به عنوان یک پاسدار قرآن و نگه‌دار دین خدا یاد کنی باید حجاب را خوب نگه داری، اگر از من بپرسی حجاب یک زن چگونه است می‌گویم که باید روسری و چادر مشکی و کلفت در بیرون از خانه سرت کنی و در خانه حداقل با روسری کلفت وقتی که هیچ کس نیست باشی والا با چادر کلفت در غیر این صورت من هیچ حجاب دیگر را حجاب نمی‌دانم و اگر بفهمم که بدون چادر حتی با روسری به مدرسه می‌روی از تو دلگیر می‌شوم.

اگر می‌خواهی خدایت و پیغمبر و جدت و حضرت زهرا (س) و کلیه امامان از تو راضی باشند باید حجاب را حفظ کنی یعنی وقتی در برابر یک نامحرم هستی با یک چادر کلفت حجابت را حفظ کنی.

سوسن جان از قول من به پدر و مادرت و رضا و ابراهیم و مامان‌بزرگ و آقا و دایی جلال و ملک خانم و نیره سلام برسانی و ابراهیم و رضا و ملیحه را ببوسی اگر نامه می‌دهی عکس رضا و ابراهیم را برایم بفرست.

دیگر عرضی ندارم جز سلامتی شما.

والسلام

درود بر تمام زنان مسلمان و با حجاب اسلامی.

محسن عشرافه

۱۳۶۰/۱/۲۳»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها