عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

قدرت جبهه مقاومت مرهون الگوبرداری از سبک دفاع مقدس است

محمدمهدی مفتح با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر گروه تکفیری داعش گفت: قدرت نیروهای جهادی برگرفته از الگوبرداری آن‌ها از سبک دفاع و رزم شهدای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۴۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ - 08May 2019

قدرت جبهه مقاومت مرهون الگوبرداری از سبک دفاع مقدس استمحمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به هدف بزرگ نظام سلطه و استکبار جهانی در ایجاد شکاف میان امت اسلامی و تضعیف قدرت جهان اسلام اظهار داشت: امروز نه‌تنها کشورهای اسلامی بلکه سایر کشورهای اروپایی نیز به این مساله که مسبب تمام گرفتاری‌های حاکم بر منطقه آمریکایی‌ها هستند، واقف شده و به ماهیت ضد حقوق بشری دولتمردان این کشور پی‎ برده‌اند.

وی ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در امت اسلامی موج می‌زند، دشمنان بازنده میدان خواهند بود، امروز اگر جبهه مقاومت توانسته جریان تکفیری که در حقیقت دست‌پرورده و دست‌نشانده آمریکا، صهیونیسم و آل سعود است را در منطقه زمین‌گیر و شکست دهد به دلیل روحیه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی آنهاست.

مفتح گفت: نه‌تنها با صراحت بلکه با افتخار می‌گوییم که پیروزی جبهه مقاومت در برابر جریان تکفیری داعش برگرفته از الگوبرداری آنها از آموزه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است و این به معنای موفقیت ما در صدور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای کشور است.

عضو فرا‌کسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اوج کینه و دشمنی آمریکا با کشورمان را در درس آزادگی و ایستادگی ما به کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: آمریکا با کشورهای ضعیف‌النفسی همچون عربستان کاری ندارد؛ چراکه حاکمان سعودی کشور و ملت خود را در اختیار دولتمردان آمریکایی قرار داده‌اند و هیچ اختیاری از خود ندارند، اما جمهوری اسلامی ایران نه‎تنها در برابر بیگانگان قدمی به عقب برنمی‌دارد بلکه امت اسلامی را به ارتقای روحیه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی تشویق می‌کند.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم که تا زمانی امت اسلامی در برابر آمریکایی‌ها و دشمنانی از این قبیل درامان هستند که وحدت و انسجام خود را برای مقابله با اقدامات دولتمردان این کشور حفظ کنند؛ چراکه تاریخ نشان داده هرگاه مسلمانان نسبت به حفظ وحدت و همبستگی‎شان غفلت ورزیده‌اند، دشمنان توانسته‌اند بر آ‎ن‎ها چیره شوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار