نامه خانواده شهید «کاوه‌ای»

خانواده پاسدار شهید «حمیدرضا کاوه‌ای» در نامه خود شرح حالی از فراق برادر و فرزند خویش را بیان می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 11May 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «حمیدرضا کاوه‌ای سرچقا» در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۴۴ در استان لرستان شهرستان دلفان چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ با سمت معاون فرمانده گروهان در عملیات بیت‌المقدس چهار، منطقه دربندیخان عراق، ارتفاع شاخ‌شمیران بر اثر اصابت ترکش به صورتش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه خانواده شهید به یک رزمنده/

تصاویر متن نامه خانواده شهید حمیدرضا کاوه‌ای

نامه خانواده شهید به یک رزمنده/

نامه خانواده شهید به یک رزمنده/

متن نامه‌ای را که خانواده شهید نوشته است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

الهی دلی ده که طاعت افزون کند و توفیق طاعتی که به بهشت رهنمون کند.

سلام، برادر جان، حالت چطور است، خوبی الحمدالله، از این که ما را نمی‌بینی خوشحالی واقعاً چشمانم کور است از دوری تو، دلم غمگین و اندوهگین است ز هجران تو، هر جایی که می‌روم یادت هستم، مونس جانم و چیزی جز غم نیست در جانم. حمید جان نامه‌ات که حاکی از محبت و سرشار و مملو از اخلاص و صمیمیت بود به دستم رسید.

امیدوارم حالت خوب باشد و زندگی را با نهایت شادمانی و شادکامی سپری نمایی. باور کن نامه‌ات، چون مرهم بود که زخم دلم را تسلی داد؛ و این روح مرده‌ام را، چون دم عیسی دمیده شد، حمید جان باور کن دیگر بی‌قرار شده‌ایم. جان خودت بیا سری بزن، واقعاً خانواده‌تان ناراحتند از این که نمی‌آیی.

درست است که خودت همه چیز را می‌دانی، ولی به فکر مادرت هم باش. البته این بی‌ادبی است که من می‌گویم. معذرت می‌خواهم. باور کن حمید روحم گرفته، نمی‌توانم نامه را ادامه دهم.

از قول برادر عزیز و گرامی‌مان کاکعلی قبادی که هم اکنون در خانه ماست سلام گرم و خالص می‌رسانم. از قول همه اهل خانواده مان سلام می‌رسانم. بیشتر وقت عزیزت را نمی‌گیرم.

خداحافظ

منتظر دیدار شما

۱۳۶۵/۱۰/۳»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها