دیدار فرستاده ویژه ترامپ با مشاور امنیت رژیم صهیونیستی

فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه با مشاور امنیت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی دیدار و در مورد سوریه با وی گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۴۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 07May 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سفارت آمریکا در سوریه از دیدار «جیمز جفری»، فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور سوریه با «مئیر بن شابات»، مشاور امنیت رژیم صهیونیستی خبر داد.

سفارت ایالات متحده آمریکا در سوریه سه‌شنبه (۱۷ اردیبهشت) از طریق صفحه توییتری خود اعلام کرد که این دیدار دیروز (دوشنبه) در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.

سفارت آمریکا گفت که دو طرف در مورد راه‌های پیشبرد مسائل در سوریه و ثبات منطقه‌ای گفت‌وگو و رایزنی کرده‌اند و بر «پایبندی ایالات متحده آمریکا بر حمایت از حق اسرائیل در دفاع از خود در برابر تهدیدات» تأکید کردند.

ایالات متحده آمریکا از حملات رژیم اشغالگر قدس به سوریه و غزه حمایت می‌کند. دونالد ترامپ طی درگیری‌های روز‌های گذشته بین این رژیم و مقاومت فلسطین در غزه، جانب تل‌آویو را گرفت و گفت که کاملا از رژیم اسرائیل در برابر پاسخ موشکی مقاومت فلسطین حمایت می‌کند.

آمریکا همچنین طی یک سال گذشته، شهر اشغالی قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شناسایی کرده و آن را به رسمیت شناخته است. انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس و به رسمیت شناختن حاکمیت این رژیم بر جولان اشغالی سوریه از جمله اقدامات دیگر ترامپ در حمایت از صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها