سردار بختیاری مطرح کرد؛

اجرای پروژه ملی تحلیل آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه علوم انتظامی امین

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به اجرای پروژه ملی تحلیل آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: امروز با تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات جهادی، طرح‌های تحولی دانشگاه در همه ابعاد به نتیجه رسیده است.
کد خبر: ۳۴۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ - 08May 2019

اجرای پروژه ملی تحلیل آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه علوم انتظامی امینبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین در مراسم تجلیل از اساتید این دانشگاه در خصوص اقدامات دانشگاه در سال گذشته اظهار داشت: امروز با تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات جهادی، طرح‌های تحولی دانشگاه در همه ابعاد به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: امسال بخش قابل توجهی از برنامه‌ها که طراحی شده بود، پیاده‌سازی و اجرا شد. امروز همچنین طرح جامع تربیت دینی انقلابی، طرح جامع حرفه و مهارت، طرح جامع تربیت نظامی انضباطی و طرح جامع روان‌شناختی آماده شده است.

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه مهمترین اولویت ما آموزش به صورت عملی است، گفت: بخش کمی از آموزش‌های علمی در دانشگاه ارائه و بیشترین کارگاه‌های علمی در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها برگزار می‌شود و دانشجویان آموزش را به صورت علمی فرا می‌گیرند.

سردار بختیاری افزود: در سال گذشته ۹۸ کارگاه تعالی برای اساتید برگزار شد که بیش از ۹۰ درصد اساتید از این دوره‌ها اعلام رضایت کردند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از هیئت علمی دانشگاه دارای تحصیلات تکمیلی هستند و ما امروز به جای فراخوان هیئت علمی به دنبال جذب آن‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: در سال ۹۷ اجرای پروژه تحلیل ملی آسیب‌های اجتماعی در دستور کار ما قرار گرفت که نتایج این تحلیل‌ها بزودی منتشر خواهد شد. همچنین در سال گذشته بیش از ۱۰۰ کتاب تالیف شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار