سردار اشتری در پاسخ به دفاع‌پرس:

وزارت ارتباطات باید در رصد فضای مجازی به پلیس کمک کند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات این نیرو در زمینه تأمین امنیت فضای مجازی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در رصد فضای مجازی به پلیس کمک کند.
کد خبر: ۳۴۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ - 08May 2019

وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات در رصد فضای مجازی باید به پلیس کمک کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «پلیس امنیت اقتصادی» از سال گذشته در ناجا راه‌اندازی شد، اظهار داشت: وظیفه این پلیس برخورد با مفاسد اقتصادی و قاچاق سوخت است.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی ناجا با توجه به احساس نیازی که شد با اختیارات و ظرفیت بیشتری در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق سوخت وارد شده است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مقابله و مبارزه با کالای قاچاق از اولویت‌های ما است؛ چرا که موجب کمک به رونق تولید خواهد شد.

سردار اشتری با بیان اینکه سال گذشته نیروی انتظامی در حوزه اقتصادی و تنظیم بازار کار‌های بزرگی انجام داد، افزود: پلیس امنیت اقتصادی وظیفه دارد با هر موضوعی که به حوزه اقتصاد لطمه وارد می‌کند، برخورد کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس درباره رصد فضای مجازی و مبارزه با مجرمان این حوزه خاطرنشان کرد: پلیس فتا در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در مبارزه با مجرمان فضای مجازی انجام داد.

فرمانده ناجا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رصد بیشترِ فضای مجازی گفت: وزارتخانه‌های متولی فضای مجازی باید به پلیس در راستای رصد فضای مجازی کمک کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار