حجت‌الاسلام اکبرپور:

تفکر بسیجی و روحیه انقلابی ما را از تنگناها نجات می‌دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: اگر مسئولان در هر سنگری که حضور دارند رسالت خود را به درستی ایفا کنند و با تفکر بسیجی روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عمل کنند از تنگناها نجات پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۴۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 08May 2019

تفکر بسیجی و روحیه انقلابی ما را از تنگناها نجات می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان امروز آغاز شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان اظهار داشت: از تمام پاسداران، پایوران و بسیجیان تقاضا دارم که نسبت به برنامه‌های اعتقادی و معنوی همت ویژه و جانانه‌ای در سال جاری داشته باشند، تهدیدی که امروز متوجه پاسداران است قطعا هیچ گروه و عضوی از اجتماع را تهدید نمی‌کند.

وی افزود: در سال 98 با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تدابیر صورت گرفته همه افراد در برنامه‌های ماه مبارک و برنامه‌های اجرایی و تعلیم و تعالی در طول سال با رویکرد متفاوت‌تری شرکت کنند.

اکبرپور با تاکید بر این مطلب که فاصله گرفتن از برنامه‌های معنوی و تعلیم و تربیت آسیب‌پذیری در بین افراد را بیشتر می‌کند بیان داشت: افرادی که که در جامعه مورد آسیب واقعه شده‌اند افرادی هستند که کم توجهی به برنامه‌های اعتقادی و معنوی را داشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: هر جا که دشمن با تحریم علیه ضربه زدن ملت ایران پیش آمده برای ما برکاتی را به دنبال داشته، جنگ برای ما نعمت بود و اگر ما دفاع مقدس را نداشتیم امروز دشمنان ما را بلعیده بودند، به برکت دفاع مقدس به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته‌ایم.

وی با بیان این مطلب که تحریم‌ها برای ملت ایران پله صعود است خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در هر سنگری که حضور دارند رسالت خود را به درستی ایفا کنند و با تفکر بسیجی روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عمل کنند از تنگناها نجات پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها