فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

پیروزی فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده تبیین درست انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: حرکت سلحشورانه رزمندگان فلسطینی و تسلیم رژیم اشغالگر قدس نشان داد که انقلاب اسلامی ما به درستی تبیین و پیاده شده است.
کد خبر: ۳۴۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 11May 2019

تسلیم اسرائیل در برابر فلسطین نشان دهنده تبیین درست انقلاب اسلامی است«سیدحسن مرتضوی» فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار داشت: دفاع مقدس و شهدا ثابت کردند ما نیازمند مقاومت، ایستادگی، صبوری و سلحشوری هستیم و می‌بینیم در هر برهه‌ای از زمان وقتی مقاومت و ایستادگی به عنوان یک اصل اساسی در سیر مبارزاتی همه رزمندگان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ما رقم می خورد پیروزی حاصل می‌شد.

مرتضوی عنوان کرد: جدیدترین و آخرین واقعه را طی سه روز گذشته در فلسطین دیدیم که چه اتفاقی افتاد، وقتی از شهدا درس بگیریم و به مقاومت و مبارزه به عنوان یک اصل در برابر ظالمین نگاه کنیم دشمن با همه هیمنه پوشالی‌اش مجبور است سر تسلیم و تعظیم فرود آورد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: بعد از 600 موشکی که رزمندگان فلسطینی شلیک کردند علاوه بر تلفات و خسارت سنگینی که از رژیم غاصب گرفتند، امتیازاتی را که هم در طول زمان های زیادی نتوانستند بگیرند، گرفتند.

وی تصریح کرد: تعداد پنج کشته و بیش از 120 مجروح در یک حرکت سلحشورانه از طرف رزمندگان فلسطینی نشان داد که انقلاب اسلامی ما به درستی تبیین و پیاده شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس که فقط برای آزادسازی یک اسیرش حاضر است بیش از سه هزار اسیر ما را آزاد کند با یک حرکت این چنینی پنج نفر از مزدورانش هلاک و 120 نفر مجروح شدند و همه درهای پناهگاه‌های امن در سرزمین‌های اشغالی باز شد و در آخر رژیم اشغالگر قدس پرچم تسلیم را بالا آورد و حاضر به تفاهم شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روزگاری در رویای نیل تا فرات بود و امروز حاضر به تفاهم با رزمندگان باریکه غزه شده، گفت: امروز رژیم صهیونیستی حاضر است در برابر مبارزه، مقاومت و ایستادگی رزمندگان غزه کوتاه بیاید و تسلیم شود و توافقنامه را به امضا برساند و همه این عزت و عظمت که در جهان اسلام رقم می‌خورد به واسطه شهدای عزیزمان است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه همیشه در زمان و تاریخ مدیون شهدا هستیم، عنوان کرد: اگر اصرار داریم به بازخوانی مجدد سیره شهدا به این دلیل است که در فراز و فرودهای پیش رو دچار غفلت و اشتباه نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار