سردار سلیمانی:

هیچ کشوری قادر به تهدید نظامی ایران نیست

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نه‌فقط آمریکا، بلکه هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند ما را تهدید نظامی کند، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه امنیتی، یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه و جهان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۴۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ - 08May 2019

هیچ کشوری نمی‌تواند ما را تهدید نظامی کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از اسکله شهید رجایی بندر عباس در جمع مسؤولان گمرکات و اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اظهار داشت: مسؤولیت امنیت کشور در ابعاد مختلف بر عهده نیروی انتظامی است؛ اما اگر روزی این نیرو در حوزه امنیت نیاز به کمک داشته باشد از سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر استفاده خواهد کرد.

جانشین فرمانده ناجا امنیت اقتصادی را مهمترین رکن امنیت ملی عنوان و تصریح کرد: در همه جوامع، اقتصاد اصلی‌ترین رکن است و امروزه در کشور ما نیز به دو دلیل این مقوله اهمیت پیدا کرده است؛ یکی به دلیل اهمیت ذاتی خود اقتصاد و وجه دیگر آن اینکه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی بر حوزه اقتصاد تمرکز کرده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نه‌فقط آمریکا، بلکه هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند ما را تهدید نظامی کند، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه حضور، نفوذ و قدرت، مرز‌های منطقه را در نوردیده و در زمینه امنیتی نیز یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه و جهان به شمار می‌رود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: حضور پلیس در گمرک موجب احساس امنیت برای شهروندان و یک احساس ناامنی برای مجرمان اقتصادی و آن‌هایی که با عناوین مختلف قصد فرار از گمرک دارند، خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی از تمام توان و امکانات در مقابله و مبارزه با ورود هر گونه کالای قاچاق نه‏‎تنها در گمرک بلکه در تمامی حوزه‌های استحفاظی استفاده کرده و امنیت پایدار را که ضامن رشد علمی و اقتصادی کشور است، تأمین خواهد کرد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز نه‎تنها امنیت حوزه اقتصاد مهمترین رکن امنیت ملی است، بلکه در بحث صادرات، واردات، ترانزیت و به موقع رسیدن کالا به دست مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور تأسیس و راه‌اندازی پلیس مستقل امنیت اقتصادی در گمرکات به ویژه گمرک شهید رجایی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار