مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان:

مقاومت خرمشهر بیشتر به مردم شناسانده شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: تلاش و گذشت هزاران رزمنده باعث فتح خرمشهر شد و وظیفه ما تلاش برای آن است که این مقاومت بیشتر دیده و شنیده شود و به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۳۴۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 08May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس و ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: تلاش و گذشت هزاران رزمنده باعث فتح خرمشهر شد و وظیفه ما تلاش برای آن است این مقاومت بیشتر دیده و شنیده شود و به جامعه معرفی شود.

ابوالحسنی با اشاره به مقاومت بی‌بدیل مردم ایران در آزاد‌سازی خرمشهر گفت: با الگو و تاسی گرفتن از مقاومت خرمشهر می‌شود در جبهه‌‎های مختلف که مورد تهاجم دشمن قرار گرفتیم، مقاومت کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد از اول تا چهارم خرداد برنامه‌ریزی شده افزود: در برنامه‌های سوم خرداد تبیین نقش فرماندهی الهی ولی فقیه، تبیین قدرت و وحدت نیروهای مسلح، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی مورد تاکید است.

همچنین در این جلسه سردار «محمدرضا حسنی‌سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان عنوان کرد: در عملیات بیت‌المقدس 6 هزار شهید تقدیم اسلام کردیم که 206 نفر آن از نیروهای تیپ ثارالله هستند و همچنین 18 نفر از آن بیست و سه نفر در همین عملیات اسیر شدند.

وی متذکر شد: زمان آزاد‌سازی خرمشهر، صف اسرای عراقی به 20 کیلومتر رسید، 21 ماه خرمشهر در دست دشمن بود و برای 6 ماه ذخیره غذایی داشتند و کارشناسان دنیا گفته بودند اگر ایران در این عملیات پیروز شود، قواعد جنگ باید عوض شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها