سرلشکر باقری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

توان موشکی مایه اقتدار نظام است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید حسن طهرانی‌مقدم دین بزرگی به گردن ملت ما دارد، گفت: این شهید در حوزه موشکی که امروز مایه اقتدار و بزرگی نظام ما شده است، نقش اساسی داشت.
کد خبر: ۳۴۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ - 09May 2019

مسائل موشکی امروز مایه اقتدار و بزرگی نظام است/ دشمنان بسیج شدند تا در راه پایداری و استقامت با ملت مبارزه کنندسردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت مادر شهیدان طهرانی‌مقدم، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه مادران شهدا عزیزترین موجودی خود یعنی فرزندانشان را تقدیم انقلاب، اسلام و مسیر الهی کشور کردند، اظهار داشت: مادر شهیدان «طهرانی مقدم» از نمونه‌های بارز این موضوع است که دو تَن از فرزندانش را تقدیم نظام کرد و همیشه به این موضوع افتخار می‌کرد.

سرلشکر باقری ادامه داد: مادر بزرگوار شهیدان طهرانی مقدم در امور خیر و کمک به جبهه در زمان دفاع مقدس و پس از آن کمک به محرومان، تهیه جهیزیه و رسیدگی به محرومان فعالیت بسیار زیادی داشت و همیشه در کار خیر پیش‌قدم بود.

وی افزود: فرزندان ایشان به‌ویژه شهید حسن طهرانی مقدم دین بزرگی به گردن ملت ما دارند و در حوزه موشکی که مایه اقتدار و بزرگی نظام ما شده است، نقش اساسی داشت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایستادگی در راه شهدا و پایداری و استقامت در این مسیر الهی را موجب خصومت دشمنان با ملت ایران دانست و تأکید کرد: ما باید با تأسی به شهدا در این مسیر ثابت‌قدم باشیم و ایستادگی کنیم.

سرلشکر باقری با بیان اینکه مادران شهدا با تأسی به حضرت زهرا (س) فرزندان خود را تربیت کردند، گفت: مادران شهدا از بدو تولد فرزندان خود، آن‌ها را همراه خود به مساجد و هیئت‌ها بردند و به آن‌ها درس ایثار و شهادت یاد دادند. اشتیاق جوانان امروز برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) نشان‌دهنده این است که این چشمه همچنان خروشان است و این راه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار