استاندار چهارمحال و بختیاری:

ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای به نتیجه رسیدن مرکز فرهنگی دفاع مقدس

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جلسات شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول سال باید حداقل شش مرتبه و با محوریت اصلی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شود تا این مرکز به نتیجه لازم برسد.
کد خبر: ۳۴۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ - 08May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد،  اقبال عباسی صبح امروز در شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جلسات شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول سال باید حداقل شش مرتبه و با محوریت اصلی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شود تا این مرکز به نتیجه لازم برسد زیرا این پروژه دستور دولت بوده و دستگاه‌ها موظف به عملیاتی کردن آن هستند.

استاندار در ادامه افزود: مدیران دستگاه‌های آب و فاضلاب، برق و گاز تا پایان تیرماه فرصت دارند تا برای ارائه خدمات به پروژه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تأمین اعتبار کرده و تا پایان سال مالی 97 نسبت به اتصال اشتراک این مرکز فرهنگی عمل کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد، اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای هماهنگی بیشتر جلسات تکمیلی این مناسبت را برگزار کند و ادارات مربوطه همکاری و هم‌افزایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا هرچه سریع‌تر یادمان‌‌های شهدای گمنام استان را تکمیل و افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار