برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرکرد

امروز به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری، شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرکرد تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۴۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ - 08May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری صبح امروز به ریاست مهندس اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و حضور حداکثری اعضاء تشکیل جلسه داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‌هایی که تا کنون برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام شده اظهار داشت: در جلسه قبل مصوب شد که شورای پیشکسوتان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی تشکیل شود که تا کنون هشت جلسه با موضوع سوژه‌های محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شده است.

منوچهر ذوالفقاری با اشاره به تکمیل شدن سالن آمفی‌تئاتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس، اظهار داشت: سالن آمفی‌تئاتر این مرکز تکمیل شده و همچنین محوطه سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس با تخصیص اعتبار از سوی مدیریت برنامه و بودجه، شورای شهر و شهرداری در حال اجرا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان در رابطه با ساماندهی یادمان شهدای گمنام سطح استان بیان کرد: در استان ۱۱۷ شهید گمنام در ۳۶ نقطه تدفین شده‌اند که ۱۴ نقطه از این نقاط با اعتبار سازمان مدیریت و کمک‌های مردمی افتتاح شده‌اند که البته برخی از این مراکز نیاز به بازسازی و مرمت دارند، همچنین ۱۵ یادمان دیگر نیز در دست ساخت است.

وی در ادامه این جلسه گفت: صورتجلسه و ابلاغیه برنامه‌های پیشنهادی مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر به ادارات ابلاغ و دردستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها