فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بسیج به دنبال تقویت واحدهای توليدی خرد و متوسط است

فرمانده ناحیه سپاه همدان گفت: مجموعه بسیج استان همدان به دنبال تقویت واحد‌های تولیدی خرد و متوسط است.
کد خبر: ۳۴۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 08May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «علی بقایی»، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان ظهر امروز در افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک «کوشا» که با حمایت بسیج سازندگی ناحیه همدان در یکی از مناطق توانمندسازی راه‌اندازی شد اظهار کرد: بسیج به دنبال تقویت واحدهای خرد و متوسط است تا فعالان عرصه تولید بتوانند ظرفیت‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

بقایی افزود: بسیج تمام تلاش خود را برای رفع موانع و رونق تولید به کار می‌بندد تا مردم به عنوان کارآفرین در عرصه اجتماع حاضر شوند و رونق تولید را محقق کنند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان همدان تاکید کرد: همه ما در تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید که مد نظر مقام معظم رهبری است وظیفه داریم نقش خود را ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه مردم با راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک نقش بزرگی در این راه دارند گفت: بسیج سازندگی نیز با حمایت از این کارگاه‌ها به دنبال تقویت واحدهای خرد و متوسط است.

«سعید خواجه‌وند»، مدیر تولیدی پوشاک «کوشا» نیز در آیین افتتاح این کارگاه خیاطی اظهار کرد: این واحد به تولید مانتو و پالتو اشتغال دارد و در حال حاضر 15 نفر در دو شیفت صبح و بعدازظهر مشغول به کار هستند.

خواجه‌وند افزود: در فاز دوم توسعه که به زودی انجام می شود 15 نفر دیگر نیز مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه تهران بازار هدف این تولیدات است تصریح کرد: سفارش به اندازه کافی به کارگاه ارائه شده و ما به دنبال توسعه کار و این مجموعه هستیم.

مدیر کارگاه خیاطی کوشا ادامه داد: این کارگاه با دریافت تسهیلات به مبلغ 30 میلیون تومان از بسیج سازندگی و 70 میلیون تومان آورده شخصی راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام کارکنان این کارگاه خانم هستند تا به راحتی بتوانند در محیطی مناسب به فعالیت بپردازند.

خواجه‌وند گفت: ما سعی کردیم در سال «رونق تولید» با توجه به توان خودمان در تحقق شعار سال گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار