فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

بیش از 600 گروه جهادی در خراسان شمالی برای خدمت‌گذاری آماده هستند

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امشب در جلسه انعقاد تفاهم نامه بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بیش از 600 گروه جهادی متشکل از جوانان مومن، انقلابی و پای کار برای حضور در میدان خدمت گذاری آماده هستند.
کد خبر: ۳۴۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 09May 2019

بیش از 600 گروه جهادی متشکل از جوانان انقلابی برای خدمت‌گذاری آماده هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جلسه انعقاد تفاهم نامه بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) و افتتاح مرکز نیکوکاری جوادالائمه (ع) با اشاره به اقدام اخیر دولت در خصوص برجام اظهار کرد: خبرهای خوب، هوشمندانه و مدبرانه از سوی دولتمردان در مورد تقابل با بدعهدان برجامی به گوش می رسد و بار دیگر به دنیا ثابت کردیم که ایران مستقل و مقتدر و آماده برای حضور در هر میدان با رعایت همه موازین اخلاقی، شرعی و قانونی داریم و امروز خوشبختانه در اوج آمادگی به سر می بریم.

وی بیان کرد: خدا را سپاسگذاریم که امروز ثمرات صدور انقلاب اسلامی ما تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود و پیروزی های پی در پی رقم می خورد.

مرتضوی افزود: جنگ های ۵۲ روزه، ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، هشت روزه و در سه روز گذشته جنگ ۲ روزه جبهه مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس، سیر ذوال و انهدام جبهه کفار و همچنین ظهور و بروز اقتدار و قدرت اسلام و رزمندگان اسلام را نشان می دهد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بسیج سازندگی را یکی از ارکان های مهم در راستای انجام عملیات موفق مردم یاری عنوان کرد و گفت: امروز عملیات مردم یاری، مردم داری، مردم نوازی و مردم دوستی به گونه ای در حال رقم خوردن است که هر آنچه نظام دارد در طبق اخلاص برای خدمت گذاری به آحاد مردم عزیز به ویژه محرومین هزینه می کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در کنار کمیته امداد کار مشترک بسیاری را در جهت خدمت رسانی به محرومین استان انجام داده است، افزود: بیش از 600 گروه جهادی متشکل از جوانان مومن، انقلابی و پای کار برای حضور در میدان خدمت گذاری آماده هستند.

مرتضوی با اشاره به تفاهم نامه بین سپاه و کمیته امداد بیان کرد: پیش بینی ما این است که در مجموع هفت هزارو 100 پروژه در قالب برنامه های مختلف با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان انجام شود و همچنین احداث پنل های خورشیدی در جهت استقلال اقتصادی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد با درآمد ماهانه 500 هزارتومان و احداث مسکن مددجویان از جمله برنامه های این تفاهم نامه است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه استان خراسان شمالی یک استان نوپا، کم برخوردار و آسیب پذیر است، افزود: زیرساخت ها در استان ضعیف است و هرچه مطالعات قوی تر شود کار بهتری می توان ارائه کردد تا در آینده از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری شود بنابراین امروز به شدت نیازمند این هستیم که در چهار دهستان محروم استان در قالب کارگروه های پنج گانه با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی به کمک محرومان برویم.

وی در پایان گفت: افتخارمان این است که بتوانیم محرومیت ها را شناسایی و کشف کنیم و با حضور به موقع نیروهای جهادیمان درد و رنج محرومان را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار