پدر شهید عابدینی:

مسئولان برای احیای ارزش‌ها و تحقق آرمان‌های نظام تلاش خود را به‌کار گیرند

«یوسف عابدینی» گفت: لازم است مسئولان برای احیای ارزش‌ها و میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا و امام خمینی و خدمتگزاری صادقانه برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.
کد خبر: ۳۴۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 09May 2019

مسئولان برای احیای ارزش‌ها و تحقق آرمان‌های نظام تلاش خود را به‌کار گیرندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «یوسف عابدینی» پدر شهید مدافع حرم «علی عابدینی» در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم علی عابدینی که در مسجد جامع روستای فرم فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: حضور در یادواره‌های شهدا و آشنایی با مجاهدان مخلص، شهدایی که برای امنیت وطن و حریم اهل بیت و سربلندی ایران اسلامی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتن می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای جوانان ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه بی‌نظیری که در کمک‌رسانی به سیل زدگان انجام گرفت، خاطرات شهدای جهادی که در عرصه کمک به مستضعفان قدم برمی‌داشتند به ویژه یاد و خاطره شهیدانی همچون شهید بلباسی و جمشیدی را دوباره برای ما زنده نگه داشته است.

پدر شهید مدافع حرم عابدینی تصریح کرد: لازم است مسئولان برای احیای ارزش‌ها و میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا و امام خمینی و خدمتگزاری صادقانه برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

عابدینی متذکر شد: شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند متعال این ارمغان آسمانی را به پاکترین انسان‌های روزی زمین عطا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها