مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

آغاز طرح ضیافت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مازندران در ماه رمضان

«هدایت مظلومی» از آغاز طرح ضیافت با هدف تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 09May 2019

آغاز طرح ضیافت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مازندران در ماه مبارک رمضانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از آغاز طرح ضیافت با هدف تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و زمان شروع اجرای این طرح از 16 اردیبهشت ماه عنوان کرد و اظهار داشت: طرح ضیافت در راستای دیدار و تعظیم از جامعه معزز ایثارگری به ویژه والدین صبور شهدا، در 22 شهرستان مازندران آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه تمامی این دیدارها در سیستم سجایا ثبت می‌شود، عنوان کرد: به منظور برنامه‌ریزی و ساماندهی بهتر در روند اجرای کار، دیدار از والدین عزیز شهدا بویژه خانواده شهدای رمضان و عیادت از ایثارگران بستری در منزل و بیمارستان، باید با هماهنگی بنیادهای تابعه صورت گیرد.

مظلومی شناسایی، پیگیری مسائل، سپاسگزاری، رسیدگی به مشکلات و رضایتمندی ایثارگران را از اولویت‌های مهم طرح ضیافت دانست و بیان داشت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان تبلیغات اسلامی و دفاتر ائمه جمعه و مدیران شهرستانی، طرح سپاس و دیدار از ایثارگران بطور منسجم و برنامه‌ریزی شده در اکیپ‌های مختلف در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از هزار دیدار در قالب طرح ضیافت از جامعه ایثارگری استان صورت می‌گیرد.

مظلومی بیان داشت: در فروردین ماه سال 98 تعداد هزار و 920 دیدار از ایثارگران استان از سوی مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی با هماهنگی بنیاد انجام پذیرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران متذکر شد: دلجویی و سرکشی از بازماندگان مکرم شهدا، به عنوان یک فرهنگ عمومی و همگانی در جامعه اشاعه پیدا کند و به نسل آینده انتقال یابد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار