برگزاری راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی در شهرکرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اقامه نماز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی جهت حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی و مواضع قاطعانه مسؤولان در خصوص برجام در 23 نقطه از استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 09May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، علی گرجی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خصوص اعلام موضع قاطعانه در خصوص تعیین تکلیف برجام، اظهار داشت: پس از اقامه نماز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی با حضور مردم روزه‌دار بام ایران جهت حمایت از مواضع قاطعانه مسؤولان در 23 نقطه از چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم در این راهپیمایی بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با عدم اعتماد به آمریکا و اروپا را بار دیگر به مسؤولان گوشزد می‌کنند؛ باید به این نکته توجه کرد که بدقولی‌های وقیحانه اروپا جای تذکر دارد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت برگزاری راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی در خصوص اعلام موضع مسؤولان در خصوص برجام بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نسبت به مناسبت‌های ملی و مذهبی بی‌تفاوت هستند و کارهای فرهنگی مؤثر در ادارات صورت نمی‌گیرد.

گرجی اضافه کرد: مسیر راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی در شهرکرد از روبروی مصلی تا میدان دانش است و جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها