نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران قدردان خانواده شهدا هستند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران حقیقتاً مایه دلگرمی مضاعف و افتخار همه ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی هستند و قطعاً قدردان جانفشانی‌ها و رشادت‌های آنان خواهند بود.
کد خبر: ۳۴۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ - 09May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت الاسلام «نصرالله پژمان‌فر» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه 19 اردیبهشت) در ديدار با همسر و مادر شهیدان «محمدابراهیم» و «محمدجواد مهربان» ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای تمامی مادران شهدا اظهار داشت: مقام شهدا در پیشگاه خداوند متعال مقامی عالی و رفیع است و شهدا نزد پروردگار و ائمه اطهار متنعم هستند.

وی به جایگاه مقام شهید اشاره کرد و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران حقیقتاً مایه دلگرمی مضاعف و افتخار همه ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی هستند و قطعاً قدردان جانفشانی‌ها و رشادت‌های آنان خواهند بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراس اسلامی خاطرنشان کرد: ما به خانواده‌هایی همچون شما فداکاران، که هم عزیزانشان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند و هم تمام باقیمانده توان و تلاششان را در راه دفاع از دین و قرآن و اهل بیت به کار می‌برند، افتخار می­‌کنیم.

در این دیدار که «محمدحسن صمدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد نیز حضور داشت از مادر و همسر شهید با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

شهیدان «محمدابراهیم» و «محمدجواد مهربان» در 11 فروردین 1311 و هفتم فروردین 1342 چشم به جهان گشودند و در 20 بهمن و هشتم مرداد 1369 در عملیات «والفجر 3» و بر اثر بمباران شیمیایی شهر اهواز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهاي پيام/

 

نظر شما
پربیننده ها