سردار طاهری خبر داد؛

هلاکت چهار قاچاقچی و کشف دو تُن و 170 کیلو مواد افیونی در «سراوان»

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ، هلاکت چهار قاچاقچی و کشف دو تُن و 170 کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 09May 2019

هلاکت چهار قاچاقچی و کشف دو تُن و 170 کیلو مواد افیونی در «سراوان»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام ساعت 18:00 روز  گذشته قاچاقچیان را که با دو دستگاه وانت و یک دستگاه زانتیا در یکی از محورهای فرعی شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی و  تحت نظر گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که تیم هایی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان را همراهی می کردند پس از ساعتی کنترل نامحسوس این منطقه کوهستانی سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آنها درگیر شدند.

وی بیان داشت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی طول کشید با آتش پر حجم تکاوران پلیس، چهار تَن از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و دو نفر از آنان دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی از منطقه یک تُن و 988 کیلو و 650 گرم تریاک، 11 کیلو و 500 گرم هروئین، 3 کیلو و 200 گرم حشیش ، 167 کیلو و 100 گرم سایر مواد مخدر، شش قبضه اسلحه کلاش، 14 تیغه خشاب کلاش حاوی 123 فشنگ جنگی، دو قبضه کلت کمری به همراه هشت فشنگ جنگی و یک قبضه نارنجک چهل تیکه‌ای کشف کرد.

سردار طاهری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و خاش در کشف این محموله سنگین مواد مخدر خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها