نماینده مردم پلدختر در مجلس:

آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است

سید حمید کاظمی گفت: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری به‌عنوان دیده‌بان نظام جمهوری اسلامی باشیم، چون ایشان بهتر از هر کسی توطئه توطئه‌گران را متوجه شده‌اند و بهتر از هر کسی می‌دانند چطور باید با آن مقابله کرد.
کد خبر: ۳۴۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ - 09May 2019

آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «سید حمیدرضا کاظمی» نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: آمریکا زیاده‌خواه است لذا اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های مقام معظم رهبری و اتحاد مردم است که در مقابل سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمانانش محکم ایستاده‌اند.

وی افزود: توطئه آمریکا از روزی که انقلاب پیروز شد شروع شده و مختص امروز و آینده نیست بلکه از روز آغازین انقلاب توطئه کودتا، جنگ، ترور، تخریب، سازماندهی جنگ‌های نیابتی علیه ایران اسلامی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم را به‌ راه انداختند و ما هم باید محکم و استوار بایستیم.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دنیا الان به شیطنت و سیاست کثیف آمریکا پی برده و متوجه شدند که آمریکا زیاده‌خواه است و می‌خواهد دنیای یک‌قطبی را شکل دهد، مردم و دولتمردان دنیا نمی‌پذیرند که آمریکا جهان را تصاحب کند، دیپلماسی ما باید به شکل قوی با کشورهای آسیب‌دیده از سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا محکم بایستند.

وی بیان کرد: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری به‌عنوان دیده‌بان نظام جمهوری اسلامی باشیم، چون ایشان بهتر از هر کسی توطئه توطئه‌گران را متوجه شده‌اند و بهتر از هر کسی می‌دانند چطور باید با آن مقابله کرد.

کاظمی گفت: ما باید به‌صورت ید واحده باشیم و تمام جریانات و گروه‌های سیاسی درون نظام، تمام مردم و اقشار مختلف اعم از نظامی و غیرنظامی، سیاسی و غیرسیاسی صف واحدی به رهبری مقام معظم رهبری تشکیل بدهند و در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستند، قطعاً آمریکا سر جای خود خواهد نشست، به‌پای میز مذاکره خواهد آمد و حقوق مردم ایران را خواهد دید‌.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی جلسات غیرعلنی با وزرای اقتصاد، صنعت معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های مرتبط در مورد بازار داشته‌ است، دولت را تحت‌فشار قرار خواهیم داد که در مورد گرانی بنزین و تأثیری که بر قیمت سایر کالاها دارد مستحکم ایستاده‌ است.

وی با بیان اینکه هر مدلی دولت مطلبی درباره گرانی مطرح کرده مجلس ایستادگی کرده و نظر مجلس حفظ وضع موجود و ثبات قیمت‌هاست، افزود: پیشنهاد مجلس این بود اگر می‌خواهید قاچاق سوخت انجام نگیرد بحث کارت سوخت را در کل کشور اجرا کنید، محدودیت برای سوخت نباشد و قیمت هم همین قیمت باشد و اگر می‌خواهید صرفه‌جویی در مصرف گازوئیل صورت بگیرد باید جایگاه‌های  C.N.G و گاز در کشور افزایش پیدا کند تا وسایل نقلیه عمومی از گاز استفاده کنند و مصرف سوخت بنزین و گازوییل پایین بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار