بیانیه جنبش حماس پیرامون سفر اخیر السنوار به قاهره

جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای به تشریح اهداف و نتایج سفر یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش به قاهره پرداخت.
کد خبر: ۳۴۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ - 09May 2019

بیانیه جنبش حماس پیرامون سفر اخیر السنوار به قاهرهبه گزارش بین‌الملل دفاع‎پرس، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای به تشریح اهداف و نتایج سفر «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش به قاهره پرداخت.

این جنبش تاکید کرد که هیئت حماس به ریاست سنوار در جریان این سفر با سرلشکر عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر و دیگر مسئولان این سازمان دیدار کرد.

حماس عنوان کرد که محور اصلی این سفر توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه بود.

هیئت حماس در این سفر بر پایبندی مقاومت به دفاع از ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر و اجرای تفاهمات صورت گرفته بدون تعلل و درنگ تاکید کرده است.

راه های شکستن محاصره غزه و پایان دادن به رنج و محنت‌های ساکنان این باریکه از دیگر محورهای گفتگوهای حماس در قاهره بوده است.

جنبش حماس همچنین بر ضرورت تحقق وحدت و آشتی ملی به منظور مقابله با خطرات و تهدیدات پیش‌روی مسئله فلسطین و در راس آن معامله قرن تاکید کرده است.

هیئت حماس و مسئولان سازمان اطلاعات مصر در مورد راه‌های تقویت روابط دو جانبه نیز گفتگو کردند.

از سوی دیگر، این هیئت دیدارهایی نیز با هیئت جهاد اسلامی به ریاست زیاد النخاله در قاهره داشته و در این دیدارها در مورد راههای تقویت مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین و واداشتن رژیم صهیونیستی به عمل به تفاهمات صورت گرفته گفتگو شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها