مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبرداد؛

تعمیر و بازسازی بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل

«مسعود رضایی» با بیان اینکه ۵ استان معین در مناطق سیل‌زده لرستان کار بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده را به عهده دارند، گفت: تعمیر و بازسازی بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل برعهده بنیاد مسکن استان لرستان است.
کد خبر: ۳۴۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 10May 2019

تعمیر و بازسازی بیش از  12 هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل برعهده بنیاد مسکن  لرستان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «مسعود رضایی» مدیر کل بنیاد مسکن لرستان در جلسه هماهنگی ستادهای بازسازی بنیادمسکن استان، با اشاره به تخریب اکثر واحد های مسکونی در شهرهای سیل زده لرستان به‌ویژه، «پلدختر» و «معمولان» و لزوم بازسازی آنها در اسرع وقت، اظهار داشت: ما هیچ‌وقت، کمک‌ها، امدادرسانی‌ها و خدمات هموطنان‌مان را در سراسر ایران در راستای رفع مشکلات سیل زدگان لرستانی فراموش نخواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور نیروهای ارتشی، سپاهی، بسیجی، روحانی، جهادی و مردمی در کنار هم در مناطق سیل زده لرستان افزود: با وجودی که سیل خسارات فراوانی را برای مردم مناطق سیل زده به بار آورد، اما در همان ساعات و روزهای آغازین شاهد ورود سیل همدلی در این مناطق و شهرها بودیم.

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و  ۲دستگی در بین ایرانیان است، مشارکت همه جانبه نیروهای مردمی و دولتی در امداد رسانی به سیل زدگان، باعث وحدت بیش از پیش اقشار مختلف جامعه‌ شد.

 رضایی به توزیع استانی بازسازی واحدهای احداثی و تعمیری آسیب‌دیده از سیلاب اشاره کرد و افزود: عملیات بازسازی  ۳هزار و   ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی سیل‌زده لرستان به بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۵ استان معین در مناطق سیل‌زده لرستان کار بازسازی واحدهای آسیب‌دیده را به عهده دارند، تصریح کرد: تعمیر و بازسازی بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل برعهده بنیاد مسکن استان لرستان است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان افزود: استان اردبیل در شهر «معمولان»، استان قزوین در شهرستان «دلفان»،  استان اصفهان در شهر «پلدختر» کار بازسازی واحدهای آسیب‌دیده را به عهده دارد، و استان مرکزی در «دوره چگنی» و استان کردستان در شهرستان‌های «ازنا» و «الیگودرز» کار بازسازی این مناطق را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها