نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

اتحاد ملی با محوریت ولی فقیه، عنصر اساسی شکست دشمن است

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» با اشاره به دیدار جامعه فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب گفت: اتحاد ملی و حول محور ولایت و اطاعت از فرامین ولی فقیه، عنصر اساسی شکست دشمن است.
کد خبر: ۳۴۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 10May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: آمریکا کشوری جنایتکار، خائن، به هیچ پیمانی متعهد نیست و همواره به دنبال منافع رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: تاریخ اروپا سراسر جنایت است هرچند آنها از برجام خارج نشدند اما در این مدت تنها هدف های آمریکا را دنبال کردند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند تنها راه مقابله در جنگ اقتصادی توکل بر خدا، تکیه به اقتدار مردم و توان جوانان این سرزمین و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق و دانش بنیان براساس رشد علمی و توان جوانان نخبه ایرانی می توانیم بر مشکلات غلبه و در مقابل دشمن با اقتدار ایستادگی کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: اروپا به ضرب الاجل صادر شده از جانب ایران توجهی نکرده و اگر 10 سال دیگر هم به آنها مهلت داده شود باز هم آنها زیر بار تعهد خود در برجام نمی روند چون هدف آنان براندازی ایران است.

وی با اشاره به دیدار جامعه فرهنگیان کشور با رهبر معظم انقلاب افزود: اتحاد ملی و حول محور ولایت و اطاعت از فرامین ولی فقیه، عنصر اساسی شکست دشمن است.

صفایی بوشهری گفت: سند 2030 از برنامه ها و سندهای جهان غرب است که می خواهند فرهنگی اسلامی و دینی ما را از بین ببرند.

وی تاکید کرد: مسئولان آموزش و پرورش از سند 2030 برحذر باشند چون توجه به این سند مایه اضمحلال نهاد تعلیم و تربیت اسلامی ایران می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار