امیر نصیرزاده:

تنها راه برون رفت از مشکلات، برخورداری از روحیه جهادی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی برخورداری از روحیه جهادی است، گفت: نبرد حق علیه باطل تا پاک شدن زمین از لوث یزیدیان زمان استمرار دارد.
کد خبر: ۳۴۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ - 10May 2019

تنها راه برون رفت از مشکلات، برخورداری از روحیه جهادی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت‌الاسلام «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با حضور در منزل شهیدان محمودی، علیزاده و طاهری، با خانواده‌های این شهدای گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار‌ها ضمن عیادت از خانواده‌های این شهدا، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا گنجینه‌های ارزشمند امید به فضل الهی و صبر در مشکلات در مسیر مجاهدت فی‌سبیل‌الله هستند.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به ضرورت تداوم راه و تمسک به مشی شهدا افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی، برخورداری از روحیه جهادی، همچون شهدائیست که با در طبق اخلاص نهادن همه مواهب خداوندی که بالاترین آن جان و جوانی و گام برداشتن در مسیر آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

فرمانده نیروی هوایی در پایان با برشماری ویژگی‌های ناب شهیدان در پیروی از حق و نبرد علیه باطل، خاطرنشان کرد: شهدا لبیک گویان عصر حاضر به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) هستند و مادامی که یزیدیان ناپاک در قواره و نام‌های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوث آن‌ها کماکان استمرار دارد و باید همچون شهدا علیه یزدیان بپا خاست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها