امام جمعه برازجان:

تداوم مسیر اتقلاب در گرو تربیت نسل انقلابی است

حجت‌السلام و المسلمین حسن مصلح گفت: تداوم مسیر اتقلاب و تحقق تمدن اسلامی 50 ساله با روحیه انقلابی امکان‎پذیر و در گرو تربیت نسل انقلابی است.
کد خبر: ۳۴۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 10May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، حجت‌السلام و المسلمین «حسن مصلح»  امام جمعه برازجان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: بدون شک در صورتی که طرف اروپایی طی 60 روز آینده اقدامی فوری، عملیاتی، تضمین شده و قاطعانه در راستای حفظ منافع ایران در برجام صورت ندهد جایی برای مصالحه با آنها باقی نمی‌ماند.

وی گفت: اقدام جمهوری اسلامی به منزله یک واکنش در مقابل آمریکا و اروپا دارای مستند قانونی و حقوقی است و هیچ مغایرتی با متن توافق هسته ای ندارد.

حجت‌السلام مصلح خاطرنشان کرد: دشمن با سند 2030 تلاش می کند بصورت غیر رسمی ولی به صورت مرموز و خزنده برای خود نیرو تربیت کند که باید مسئولان آموزش و پرورش برحذر باشند.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: تداوم مسیر اتقلاب و تحقق تمدن اسلامی 50 ساله با روحیه انقلابی امکان پذیر و در گرو تربیت نسل انقلابی است.

حجت‌السلام مصلح در خصوص آب شرب مردم دشتستان گفت: مسئولان امر گزارش دادند با توجه به پرشدن سدها، ترمیم بخشی از شبکه های فرسوده آب، نصب تعدادی آب شیرین کن و حفر تعدادی چاه آب امید می رود در تابستان مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار