امام جمعه بجنورد:

ملت ایران به غربی‌ها باج نمی‌دهد

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان بجنورد گفت: تهدیدها و تحریم‌های آمریکا بر اراده ملت ایران تأثیری نخواهد گذاشت و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند ملت ایران به غربی‌ها باج نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۴۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ - 10May 2019

ملت ایران به غربی‌ها باج نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه بجنورد در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان بجنورد اظهار داشت: ماه رمضان هدیه ویژه الهی به مسلمانان جهان است و روزه گرفتن در این ماه باعث دوری از گناهان می‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تهدیدها و تحریم‌های آمریکا بر اراده ملت ایران تأثیری نخواهد گذاشت و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند ملت ایران هر نوع سختی را تحمل می‌کند اما به غربی‌ها باج نمی‌دهد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در برابر ایران توطئه و دشمنی کرده است و امروز نیز با تهدید و تحریم‌ها ذلت خود را بیشتر به جهانیان ثابت می‌کند.

وی با اشاره به پیام شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: این پیام قاطعانه و کوبنده است و ملت ما پشت دولت و شورای عالی امنیت ملی است.

یعقوبی در ادامه سخنرانی های خود به تدوین سند توسعه استان خراسان شمالی نیز اشاره و بیان کرد: در سال 91 با حضور رهبر انقلاب در این استان، توسعه های بسیار زیادی اتفاق افتاد که به گفته برخی کارشناسان استان خراسان شمالی به اندازه 20 سال پیشرفت کرد که بهتر است این افتخار در سند توسعه استان ذکر شود.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه سند توسعه استان باید جامع و همه جانبه باشد، افزود: در سند توسعه استان خراسان شمالی باید علاوه بر مسائل اقتصادی مسائل فرهنگی نیز در نظر گرفته شود.

بعد از اقامه نماز جمعه، نمازگذاران روزه دار از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان قائم (عج) را راهپیمایی و از بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشورمان حمایت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار