با حضور در راهپیمایی ضد آمرکایی؛

اعلام حمایت مردم بوشهر از بیانیه شورای عالی امنیت ملی

مردم مومن و روزه‌دار بوشهر با حضور در راهپیمایی ضمن محکوم کردن بدعهدی آمریکا و غرب، حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.
کد خبر: ۳۴۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 10May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه  مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه  بوشهر همگام با مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی ضمن حمایت خود از بیانیه شورای عالی امنیت ملی و انزجار خود از آمریکای جهانخوار و ایادی استکبار اعلام کردند.

مردم بوشهر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده مسیر راهپیمایی از مصلای جمعه تا میدان قدس بوشهر را طی کردند.

راهپیمایان بوشهری همچنین با شعارهای دست خدا با ملته تا پیرو ولایته، راه نجات امت ولایت است ولایت و ملت ما ملت بی‌نظیر است در پیش او هر دشمنی حقیر است سردمداران خون آشام آمریکا و هم پیمانانشان را بدعهد و غیرقابل اعتماد دانستند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در پنج بندر قرائت و مورد تاکید راهپیمایان  بوشهری قرار گرفت.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: شرکت در این راهپیمایی به‌منزله اعلام حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت در برابر تشدید توطئه‌های رذیلانه و تهدیدات شیطان‌بزرگ آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن و حمایت از آغاز مقابله نهادهای مسئول با عهدشکنی و بدقولی کشورهای طرف مذاکره هسته‌ای بوده و برداشتن گام‌های جدی و اقدام قاطعانه بدون عقب‌نشینی از مواضع تا شکست مفتضحانه آمریکا و اذنابش را خواهانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار