امام جمعه موقت شهرستان روانسر؛

بدعهدی و فریب کاری‌های آمریکا به دنیا ثابت شده است

ماموستا ملا «یحیی شهبازی» گقت: بدعهدی‌ها و فریب کاری‌های آمریکا و مسئولان آن به تمام کشورهای دنیا ثابت شده است.
کد خبر: ۳۴۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ - 10May 2019

بدعهدی ها و فریب کاری های آمریکا به دنیا ثابت شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «یحیی شهبازی» امام جمعه موقت شهرستان روانسر در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: بدعهدی‎ها و فریب کاری‎های آمریکا و مسئولان آن به تمام کشورهای دنیا ثابت شده است.

امام جمعه موقت روانسر گفت: آمریکا با وضع تحریم‎های جدید علیه ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرد که به هیچ قانونی پایبند نیست.

ماموستا شهبازی تصریح کرد: با نقض برجام گستاخی آمریکا بر همگان آشکار و ماهیت استکبار جهانی روز به روز روشن‎تر می‎شود.

وی اظهار کرد: امریکا و استکبار جهانی هر روز به بهانه های مختلف علیه ایران اسلامی، مسلمان ها و ارزش های اسلامی توطئه می کنند اما ملت ایران با عزت و وحدت و سربلندی از آرمان های این نظام و انقلاب پاسداری و صیانت می کنند.

ماموستا شهبازی با بیان اینکه روزه گرفتن سپر انسان در برابر آتش جهنم است، ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است که روزه گرفتن در این ماه عظیم اجر و پاداش بی شماری نزد خداوند دارد. 

امام جمعه موقت روانسر اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خود سازی، تهذیب نفس و ایجاد فضایی معنوی در بین امت اسلامی است.

وی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: اخلاص عمل و تقوای الهی ضامن سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت است ملاک عمل انسان تقوا است و تقوا ارمغانی ماندگار و ارزشمند برای انسان است. 

ماموستا شهبازی یادآور شد: دستگیری از فقرا و مستمندان از اعمال پر فضیلتی است که در این ماه نباید فراموش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها