نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بدعهدی غربی‌ها بر همه آشکار شده است/ دشمنان به دنبال منافع خود هستند

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی»گفت:بیانیه اخیر دولت پیرامون عدم تعهد غربی‌ها از برجام این نکته را هویدا می‌سازد که دشمن در برجام تنها به دنبال منافع خود بود و نه حل مشکلات ایران لذا دل بستن به آمریکا و متحدانش خطا است.
کد خبر: ۳۴۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ - 10May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن بیان اینکه آن چیزی که توانست ما را در هشت سال جنگ تحمیلی به پیروزی برساند مذاکره و مدارا با دشمن نبود بلکه ما معتقد هستیم مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، اظهار داشت: مذاکره و ارتباط با آمریکا و اسرائیل نمی‌تواند ما را به پیروزی و سربلندی برساند کما اینکه دشمنان در این چهار دهه نیز مواضع خود را نیز آشکار و اثبات کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما همواره به دنبال منافع خود هستند و لذا راه‌حل نجات مسائل اقتصادی کشور ارتباط با دشمن نیست، افزود: آمریکا سال گذشته از برجام خارج شد و اروپا نیز طی این‌ یک سال به هیچ‌ یک از تعهدات خود عمل‌ نکرده است.

امام جمعه سمنان گفت: بیانیه اخیر دولت پیرامون عدم تعهد غربی‌ها از برجام این نکته را هویدا می‌سازد که دشمن در برجام تنها به دنبال منافع خود بود و نه حل مشکلات ایران لذا دل بستن به آمریکا و متحدانش خطا است.

آیت الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: عقب‌نشینی از مواضع خود در این شرایط به نفع کشور نیست و می‌بایست مردم، روحانیت و مسئولان این بار نیز دست در دست هم قرار داده و با مقاومت نظیر جنگ هشت‌ساله ایران و عراق این بار نیز توطئه‌های غربی‌ها را خنثی کنند که خوشبختانه اکثریت مرد با این بیانیه همراهی و همکاری داشتند.

وی افزود: حمایت مردم از بیانیه دولت پیرامون عدم تعهدات اروپا در برجام ستودنی است و باید قدردان مردمی بود که همواره پشت سر نظام خود ایستاده‌اند لذا مسئولان در این برهه باید با به‌کارگیری توان و نیروی داخلی به فکر حل معیشت و مشکلات اقتصادی جامعه باشند و ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه بدعهدی غربی‌ها بر همه آشکار شده است، گفت: مردم استان سمنان همواره در میدان هستند و امروز هم در راهپیمایی پس از نماز جمعه و در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی خطاب به غرب آمادگی خود را برای مقابله با نقض عهد و بدقولی‌های غرب در برجام اعلام کرده‌اند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مذاکره خواست دشمن در نقض برجام است و آن‌ها می‌خواهند امتیازات بیشتری از جمهوری اسلامی ایران بگیرند، تاکید کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری در قبال دشمنان و غرب احتیاط کنیم.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه رمضان ماه تقوا، بصیرت و پاکی دل‌ها است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در این ماه به دستگیری از نیازمندان بسیار سفارش شده است لذا می‌بایست این همگرایی در جامعه تقویت‌شده و مردم صدقه، زکات و انفاق را در این ماه نورانی فراموش نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها