پدر شهید سلیمی به فرزند شهیدش پیوست

پدر معظم شهید والامقام میرسلیم سلیمی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 11May 2019

پدر شهید سلیمی به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از تسنیم، سیدحسن سلیمی پدر گرانقدر شهید والامقام میرسلیم سلیمی دار فانی را وداع گفت و پس از تشییع با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و مسئولان اداری و نظامی در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد. مجلس ترحیم به همین مناسبت ساعت 21:30 شامگاه امروز در مسجد فاطمیه اردبیل منعقد می‌شود.

شهید میرسلیم سلیمی متولد سال 1341 حین انجام خدمت مقدس سربازی و دفاع از حریم ولایت و تمامیت ارضی میهن مقدس اسلامی 12 مهر 1361 در منطقه عملیاتی سومار به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید گرانقدر میر سلیم سلیمی در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: « پدر و مادرم خوشحال باشید که در پیش علی علیه‌السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها سربلند شدید و افتخار کنید، پدر و مادرم با شهادت من شما هم سهمی در انقلاب داشتید.

برادرم سنگر مرا خالی نگذار، انسان خلقتش مردن و فانی شدن در راه معبودش است؛ اگر برادر دیگر هم شهید شد وظیفه پدر است باید پرچم اسلام را بردارد. برادرم اسلحه‌ام را برگیر و همانند قاسم علیه السلام سیزده ساله به دشمنان یورش ببر و جنگیدنت به خاطر خدا باشد.

از خداوند منان بخواهید که احکام اسلام در ایران پیاده شود، من راه خود را شناختم و با چشمی باز و آگاهانه در راه معشوق جان خواهم باخت».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار