استاندار مرکزی خبر داد؛

بهره‌برداری از فاز 1 و 2 مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی در هفته دولت

«سیدعلی آقازاده» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی امسال همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۴۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 11May 2019

بهره برداری از فاز 1 و 2 موزه دفاع مقدس در شهریور ماه جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «سیدعلی آقازاده» استاندار مرکزی امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس افزود: استان مرکزی میزبان کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان است که باید این مجموعه فرهنگی قبل از برگزاری این کنگره وبه بهره‌برداری برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه تا کنون عملیات تکمیل این بنای فرهنگی و ارزشمند رشد خوبی داشته، ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند و با همدلی و همراهی این پروژه تا هفته دولت آماده بهر‌ه‌برداری شود.

آقازاده در ادامه ضمن تاکید بر صرفه جویی عنوان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و محدودیت منابع باید استفاده بهینه از اعتبارات شود و این صرفه جویی نباید بر کیفیت ساخت و ساز تاثیر داشته باشد بلکه باید با کیفیت هر چه بیشتر به ساخت این مجموعه بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار