فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

نیروهای مسلح پس از حل بحران سیل در کنار مردم خواهند بود

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه پاسداران همانند سایر نیرو‌های مسلح، پس از حل بحران سیل و بازگشت زندگی به روال عادی و در زمان بازسازی و نوسازی این مناطق در کنار مردم خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 11May 2019

نیروهای مسلح، پس از حل بحران سیل در کنار مردم خواهند بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همایش «روایت فتح آب»" با حضور نمایندگان گروه های جهادی و مردمی، یگان های نظامی و برخی دستگاه های اجرایی ظهر امروز شنبه 21 اردیبهشت ماه در کانون طه گرگان برگزار شد.

در این مراسم سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن قدردانی از تلا‌ش‌ همه دستگاه‌ها و نهادها در امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادهای امدادی از جمله جمعیت هلال احمر از زمان شروع این حادثه تلخ با همه توان و ظرفیت به‌صورت جهادی در کنار مردم بودند و هنوز هم همت جانانه آنان در مناطق سیل‌زده ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت های ایثارگرانه گروه های جهادی و مردمی، گفت: گروه‌های جهادی و مردمی، فداکاری‌های زیادی را در سیل اخیر از خود نشان دادند و وحدت عملی بین شیعه و سنی را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: سپاه پاسداران همانند سایر نیروهای مسلح، پس از حل بحران سیل و بازگشت زندگی به روال عادی و در زمان بازسازی و نوسازی این مناطق در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار