معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی در کرمانشاه

«محسن کرمیان» گفت: نمایشگاه از 15 تا 25 ماه رمضان (30 اردیبهشت تا 9 خرداد) در شهر کرمانشاه بزگرار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 11May 2019

برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محسن کرمیان» معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزار علوم قرآنی جدید از 15 تا 25 ماه رمضان (30 اردیبهشت تا 9 خرداد) در مسجد معتضدی واقع در میدان شهرداری شهر کرمانشاه نمایش گذاشته می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود:بازدید کنندگان از این نمایشگاه برای خرید کتاب و نرم افزار ازتخفیف 10 درصدی بهره مند می‌شوند و در تلاش هستیم رقم تخفیف را افزایش دهیم تا افراد بیشتری بتوانند از این نمایشگاه خرید کنند.

به گفته کرمیان برای رمضان امسال بیش از 100 برنامه قرآنی تدارک دیده شده که در قالب «جشن رمضان» در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی از برپایی محافل انس با قرآن، کُرسی‌های تلاوت، مجالس تفسیر و تدبر قرآن را از جمله دیگر برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک اعلام کرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین در این ماه، مسابقات قرآن و نهج البلاغه در سطوح مختلف برگزار و در کنار آن کارگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن هم برای علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار