معرفی کتاب؛

«خط‌به‌خط»

کتاب «خط‌به‌خط» خاطرات «علی‌محمد نظری» رزمنده لرستانی است که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و مرکز ملی اسناد چاپ شده است.
کد خبر: ۳۴۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 25August 2019

کتاب «خط‌به‌خط» خاطرات «علی‌محمد نظری»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، کتاب «خط به خط» خاطرات «علی‌محمد نظری» رزمنده لرستانی است که از دوران کودکی وی تا پایان جنگ تحمیلی را روایت می کند.

مطالب این کتاب 411  صفحه ای حاصل مصاحبه‌های «احمد کنجوری» با «علی محمد نظری» است که «محمد تقی عزیزیان» آنها را تدوین و «محمد رضا بشارتی» ویراستاری کرده است.

کتاب «خط‌به‌خط» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان و مرکز ملی اسناد دفاع مقدس در سال 1393 چاپ و منتشر شده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

از صبح تا ساعت سه بعد از ظهر، درگیر کارهای اداری مربوط به اعزام نیروها به جبهه بودیم. معمولاً عصرها و شب‌ها به مأموریت‌های  دیگری مثل مبارزه با قاچاق مواد و جلوگیری از نزاع های محلی می‌پرداختیم. اتفاقاً یکبار شش ماه در آماده باش بودیم در صورتی‌که آماده باش معمولاً 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت طول می‌کشید. نکته حائز اهمیت انگیزه ما بود. پیرمردهایی داشتیم که در سن 56 سالگی وارد سپاه می‌شدند. در آن فضای انقلابی که به وجود آمده بود، کسی احساس خستگی نمی‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار