فقهی‌زاده:

با کوچک کردن فضای نمایشگاه قرآن به دنبال کیفی‌سازی برنامه‌ها هستیم

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن امسال در فضایی به مساحت ۳۸ هزار متر مربع گفت: امسال با کوچک کردن فضای نمایشگاه به دنبال کیفی‌سازی برنامه‌ها هستیم.
کد خبر: ۳۴۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 11May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور سید‌عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه چهل‌سرا واقع‌در ضلع‌جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی با اشاره به جلب مشارکت دیگر نهاد‌ها به عنوان سیاست نمایشگاه امسال اظهار داشت: امسال تلاش ما بر این بود که نمایشگاه ملی‌تر بین‌المللی‌تر و با جلب مشارکت دیگر نهاد‌ها برگزار شود که در این راستا شهرداری تهران، شورای شهر، خانه کتاب و برخی نهاد‌های دیگر در اجرای برنامه‌های نمایشگاه با ما همکاری دارند.

وی با اشاره به کیفی‌سازی نمایشگاه بیست‌وهفتم گفت: امسال با کوچک‌کردن فضای نمایشگاه به دنبال کیفی‌سازی برنامه‌ها هستیم و نمایشگاه امسال تعاملی‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

فقهی‌زاده از فعالیت ۱۴ بخش در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: امسال نمایشگاه در ۱۴ بخش و در فضایی به مساحت ۳۸ هزار متر مربع برگزار می‌شود که در این راستا ۷۰۰ طرح دریافتی از سوی مردم و نهاد‌ها بررسی و ۱۲۶ برای اجرا مصوب شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه از فردا به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و تا شب ۱۹ ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، همچنین امسال نمایندگان ۱۰ کشور در نمایشگاه برنامه‌های مفصلی را ارائه خواهند کرد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکرد کیفی‌سازی نشست‌های تخصصی گفت: امسال نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های مختلف را به صورت محدودتر، اما با کیفیت بهتری برگزار می‌کنیم، همچنین امسال برای دومین سال نشست‌های تخصصی تحت وب خواهیم داشت.

وی در پایان با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه قرآن امسال گفت: افزایش مشارکت مردم و دیگر نهادها، برگزاری ملی‌تر و بین‌المللی‌تر نمایشگاه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و برگزاری الکترونیک بخش‌های مختلف از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار