مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مجموعه فرهنگی دفاع مقدس، یک محل گردشگری دفاع مقدس است

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» با بیان اینکه مجموعه فرهنگی دفاع مقدس، یک محل گردشگری دفاع مقدس است، گفت: باید در سال رونق تولید، بیش از پیش به بازتولید، بیان و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کمک کنیم.
کد خبر: ۳۴۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ - 11May 2019

مجموعه فرهنگی دفاع مقدس، یک محل گردشگری دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امروز (شنبه ۲۱ اردیبهشت) در دیدار با «غلامرضا لطفعلیان» مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه ما خود را یک مجموعه دفاعی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی می‌دانیم، اظهار داشت: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است با بهره برداری، حفظ و نشر آثار و به عبارتی ارزش‌های تولید شده توسط خون پاک شهدا و ارزش‌هایی که حاکی از حماسه‌های تاریخی ناب امت اسلامی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را نباید به داخل کشور محدود کنیم، تصریح کرد: وظیفه ما، ثبت حماسه‌های جاویدان امت اسلامی یا همان تمدن اسلامی است که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده‌اند.

سرهنگ ناصرپور با اشاره به ساخت باغ موزه و مراکز فرهنگی دفاع مقدس در مراکز استان‌ها، خاطرنشان کرد: ما در باغ موزه‌های دفاع مقدس که بخشی از کار‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، تلاشمان این است که آن همه ارزش، زیبایی، ایثار، جسور بودن درکارها، شجاعت، مردانگی و تقدیم بالاترین ارزش انسانی که جان انسان هاست در راه حق و حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) را حفظ و به آیندگان منتقل کنیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: در باغ موزه دفاع مقدس آثار مربوط به شهدا و آنچه که باعث حفظ یاد شهدا است، نگهداری می‌شود.

ناصرپور با تأکید بر اینکه امروز دشمن با تلاش‌هایی که دارد به دنبال این است که هویت اصلی ما را خدشه‌دار و نابود کند، اضافه کرد: آنچه که باعث می‌شود فرهنگ شکل بگیرد و بماند، هویت است و گردشگری ارزش‌های دفاع مقدس بهترین ابزاری است که می‌تواند آن هویت اصیل اسلامی ما را حفظ کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه مجموعه فرهنگی دفاع مقدس، یک محل گردشگری دفاع مقدس است، افزود: ما باید بتوانیم درسال رونق تولید، به باز تولید، بیان و نگهداری ارزش‌های دفاع مقدس کمک کنیم.

ناصر پور اضافه کرد: باید تلاش کنیم آن فرهنگ اصیل اسلامی که امام خمینی (ره) توانستند با تکیه برآن و با ارتباط وسیع با مردم، از گرداب‌های مختلفی در آن ۱۰ سال رهبری خودش، نظام را عبور بدهند، نگهداریم چرا که با حفظ آن فرهنگ هویت‌مان را حفظ می‌کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به سیل اخیر در چندین شهر کشور بویژه شهر‌های «پلدختر» و «معمولان» گفت: در جریان کمک رسانی و امدادرسانی به سیل زدگان، شاهد تلاش‌های کارکنان شرکت گاز برای وصل کردن گاز برای مردم و رضایتمندی آن‌ها از شرکت گاز بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار