امیر‌ خجسته در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس:

دشمن امروز با تمام توان در تلاش است فرهنگ مقاومت را تضعیف کند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس گفت: دشمن امروز با تمام توان در تلاش است که فرهنگ مقاومت را تضعیف کند و اینکه خبرگزاری دفاع مقدس در تلاش است که فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را زنده نگه دارد جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۳۴۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ - 12May 2019

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «امیر خجسته» نماینده مردم همدان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر دیروز (شنبه ۲۱ اردیبهشت)، طی بازدید از خبرگزاری دفاع‌مقدس در جمع خبرنگاران این مجموعه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت ویژه بپردازیم و این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ضمن تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری افزود: من نسبت به خبرگزاری دفاع‌مقدس ارادت ویژه‌ای دارم و خود را متعلق به این مجموعه می‌دانم، به ویژه اینکه بنده خود نزدیک به ۹ سال در زندان‌های عراق در اسارت بودم و حضورم در این خبرگزاری مرا به یاد آن روز‌های ارزشمند می‌اندازد.

نماینده مردم همدان بیان داشت: قشر ایثارگران و خانواده شهدا که خبرگزاری دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای به نشر اخبار آن‌ها دارد، از مظلومان و محرومان جامعه هستند که متاسفانه امروز آنطور که باید، توجهی به وضعیت آن‌ها نمی‌شود که این موضوع جای تامل دارد؛ به‌ویژه اینکه این قشر مظلوم جایگاه ارزشمندی در جامعه دارند، زیرا آن‌ها به مردم درس ایثار و مقاومت را دادند.

خجسته با اشاره به ترویج فرهنگ مقاومت در کشور‌های متاثر از فرهنگ انقلابی و اسلامی کشورمان گفت: بنده اخیراً در لبنان، سوریه، فلسطین که بودم دیدم که مباحث مربوط به مقاومت به‌خوبی در این کشور‌ها شکل گرفته است. ما امروز شاهد هستیم که رسانه‌های متعددی برعلیه فرهنگ مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، زیرا استکبار جهانی از این فرهنگ آسیب زیادی دیده است و این مسئله اهمیت کار شما خبرنگاران انقلابی را دوچندان می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: دشمن امروز با تمام قوا در‌ پی تضعیف فرهنگ مقاومت است و اینکه خبرگزاری دفاع‌مقدس در تلاش است فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را زنده نگه دارد جای تقدیر و تشکر دارد؛ بنده امیدوارم سایر رسانه‌ها نیز در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند تا جایگاه رفیع فرهنگ والای شهادت و مقاومت و نیز ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های معظم آن‌ها که از مهم‎ترین امور در جامعه اسلامی ما است بیش از پیش به‌جا آورده شود.

دشمن امروز با تمام توان در تلاش است فرهنگ مقاومت را تضعیف کند

دشمن امروز با تمام توان در تلاش است فرهنگ مقاومت را تضعیف کند

دشمن امروز با تمام توان در تلاش است فرهنگ مقاومت را تضعیف کند

دشمن امروز با تمام توان در تلاش است فرهنگ مقاومت را تضعیف کند

انتهای پیام/251

نظر شما
پربیننده ها