رئیس دانشگاه آزاد تبریز:

اساتید و دانشجویان بسیجی همچنان در مناطق سیل‌زده‌ هستند

«عزیز جوانپور» گفت: استادان و دانشجویان در قالب گروه‌های جهادی برای کمک و امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده اعزام شدند و حضور این نیروها تا برطرف‌ شدن مشکلات حاد و اساسی همچنان در منطقه ادامه دارد.
کد خبر: ۳۴۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 12May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «عزیز جوانپور» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در اختتامیه راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار داشت: بسیج مظهر ایستادگی، وحدت، شجاعت و شهامت ملت ایران اسلامی بوده و توانسته به الگویی گران‌بها در سطح فراملی و جهانی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دشمن از گسترش تفکر و روحیه بسیجی مردم ایران هراس دارد، تاکید کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور حاصل رشادت‌های شهدا و نیروهای مسلح و بسیجیان همیشه در صحنه است که توانستند با روحیه‌ای بسیجی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی با قدردانی از مسئولان اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که توفیق حضور در اردوی راهیان نور نصیبم شده که شرکت در این اردوها بهترین فرصت برای خودشناسی و کسب معرفت و تقویت روحیه و تفکر بسیجی است.

وی ابراز داشت: تفکر ناب بسیج، روحیه انقلابی و جهادی از برکات دوران دفاع مقدس و مؤلفه‌های کارآمدی جمهوری اسلامی ایران بوده؛ بنابراین ارزش‌های به دست آمده از این دفاع مقدس باید صیانت و مورد توجه قرار گیرد و تأکید مقام معظم رهبری نیز در این باره بسیار است.

این مسئول درباره حادثه سیل اخیر در استان‌های کشور عنوان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله نهادهایی بود که از ابتدای بحران سیل اخیر در برخی استان‌های کشور نقش ویژه‌ای را به عهده گرفت.

جوانپور متذکر شد: استادان و دانشجویان در قالب گروه‌های جهادی برای کمک و امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده اعزام شدند و حضور این نیروها تا برطرف‌شدن مشکلات حاد و اساسی همچنان در منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار