تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با حضور در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس به پاس نقش موثر این خبرگزاری در راستای پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۴۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 12May 2019

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدسبه گزاش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «محمدعلی سالاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان به پاس نقش موثر این خبرگزاری در راستای پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه خلق حماسه یوم الله 22 بهمن در استان خراسان شمالی تقدیر کرد.

سالاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: استان خراسان شمالی رتبه برتر تولید خبر را در کشور کسب کرده است.

وی بیان داشت: ما شاهد محرومیت در استان هستیم و به طبع آن ادارات، دستگاه ها، نهادها و سازمان های استان نیز از این محرومیت برخوردار هستند و در حوزه خبر نیز شاهد بیشترین محرومیت هستیم، اما با وجود این محرومیت ها رتبه اول را در تولید خبر کسب کردیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی بیش از 14 هزار برنامه در سطح استان اجرا شد و در راهپیمایی‌های سال 97 نیز شاهد رشد جمعیت بودیم.

این مسئول با اشاره به نقش رسانه‌ها گفت: این رسانه‌ها بودند که حضور پرشور مردم را در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سمع و نظر دشمنان نظام و انقلاب رسانند.

سالاری متذکر شد: نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان شمالی توانست در کنار سایر خبرگزاری‌های استان به خوبی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پوشش دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار