امام جمعه موقت اهواز در گفت‌وگو با دفاع پرس:

کار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس یک رسالت جهادی است

حجت‌الاسلام محسن حیدری گفت: کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک کار جهادی و بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۳۴۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ - 12May 2019

کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یک رسالت جهادی و بسیار ارزشمند است

حجت‌الاسلام «محسن حیدری» امام جمعه موقت اهواز در حاشیه جلسه قرآن و معارف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک کار جهادی و بسیار ارزشمند است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ما باید بر اساس فرامین رهبری، انقلاب‌مان را به سراسر دنیا معرفی کنیم و شما با حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سهم بزرگی در انتشار فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت دارید.

وی در ادامه بر ضرورت ساخت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در اقصی نقاط استان تاکید کرد و گفت: درست است که جغرافیای خوزستان سرتاسر موزه بکر و آثار دفاع مقدس است اما نسل امروز و فردای ما باید بدانند که در این برهه چه رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی صورت گرفته و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان مکان مناسبی برای معرفی این ظرفیت‌هاست.

امام جمعه موقت اهواز گریزی هم به سیل اخیر خوزستان زد و ادامه داد: در روزهای اول بحران خدمت سرلشکر باقری رسیدیم و به وی گفتیم که اگر مثل زمان جنگ ورود نکنیم و جهادی عمل نکنیم، معلوم نیست چه بر سر خوزستان می آید.

حیدری یادآور شد: اگر برکت سد‌سازی‌های انقلاب اسلامی نبود و اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای مسلح و مسئولان بر اساس فرهنگ ناب دفاع مقدس این‌چنین همت نمی‌کردند، استان خوزستان از نقشه زمین محو می‌شد چرا که ورود این هجم آب به استان در 100 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

در پایان این گفت‌و‌گو، سردار «محمد علی‌پور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز گزارشی از چگونگی ساخت و پیشرفت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان ارائه داد و خواهان همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های استان برای تسریع در روند تکمیل این پروژه ملی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار