فرماندار خرم‎آباد:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است

اسدعبداللهی گفت: دشمنان ما با استفاده از تمام ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارند، با هجمه فرهنگی همه جانبه سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در اذهان جوانان‎مان دارند که انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.
کد خبر: ۳۴۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ - 12May 2019

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است

«اسدعبداللهی» فرماندار خرم‌آباد در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، در گفت‎و‎گو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، با بیان اینکه هر جامعه‎ای برای خودش ارزش‌هایی دارد، اظهار داشت: ارزش همان چیری است که برای مردم مطلوب است و حاضرند جانشان را در راستای حفظ آن تقدیم کنند.

وی افزود: زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و طی هشت سال دفاع مقدس در استان لرستان همانند سایر نقاط کشورمان، کسانی بودند که کارهای ارزشمندی را انجام دادند و کسانی بودند که از بزرگترین سرمایه‎شان که جان شیرین بوده است برای وطن، دین و مردمشان گذشتند.

فرماندار خرم‏‎آباد با اشاره به ساخت باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در لرستان، گفت: ساخت این مرکز فرهنگی که مراحل ساخت آن تا 80 درصد پیشرفت داشته است، کار بسیار ارزشمندی است و بناست که انتقال دهنده ارزش کسانی باشد که برای مردم ارزش داشتند و ارزش خلق کردند و برای لرستان افتخار آفرینی کردند.

عبداللهی با بیان اینکه ارزش‌ها برآمده از دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده  منتقل شود، تصریح کرد: دشمنان ما با استفاده از تمام ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارند، با هجمه فرهنگی همه جانبه سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در اذهان جوانان‎مان دارند که انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

وی با بیان اینکه تزریق اعتبارات عمرانی بیشترین نیاز جهت تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: مطمئناً با پیگیری‌های دلسوزانه سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و همکاری مسئولین ارشد این استان در آینده نزدیک ساخت این باغ موزه دفاع مقدس به اتمام می‌رسد.

فرماندار خرم‎آباد ادامه داد: براساس باورهایمان بهترین کار آموزش است و مراکز فرهنگی دفاع مقدس می‌توانند مکان‌های آموزشی مناسبی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار