اشتیه:

جنگ اسرائیل با غزه برای انحراف افکار عمومی از یهودی‌سازی قدس است

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین دلیل حملات رژیم صهیونیستی به غزه را انحراف افکار عمومی از یهودی‌سازی قدس و ادامه شهرک‌سازی‌ها اعلام کرد.
کد خبر: ۳۴۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ - 12May 2019

جنگ اسرائیل با غزه برای انحراف افکار عمومی از یهودی‌سازی قدس استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در سخنانی در دفترش در رام‌الله از کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی امارات، اشتیه که در دیدار با رئیس هیات صلیب سرخ این اظهارات را عنوان می‌کرد، افزود: از ارسال هرگونه کمک‌های بشردوستانه به ساکنان غزه با هماهنگی رام الله و طبق قواعد بین‌المللی استقبال می‌کنیم.

وی همچنین به سیاست جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی علیه غزه با هدف ادامه شهرک‌سازی و یهودی‌سازی قدس اشاره کرد و گفت که «اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از یهودی‌سازی قدس و نابودی هویت عربی و اسلامی و ادامه شهرک‌سازی، به غزه حمله می‌کند».

اشتیه همچنین از تلاش‌های صلیب سرح در اراضی اشغالی اعم از ساماندهی دیدار‌ها با اسرای در بند رژیم صهیونیستی و تنظیم ارائه گزارش‌های مربوط به بهبودی شرایط زندان‌ها تقدیر و تشکر کرد.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان از صلیب سرخ سازمان ملل خواست تا نقش فعالی در افشای اقدامات خشونت‌آمیز در برخورد با فلسطینیان و نقض قوانین حقوق بشری ایفا کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها