قرآن در کلام شهدای لرستان

وصیت‌نامه‌های شهدا حاوی سفارشات ارزشمندی است که عمل کردن به آنها موفقیت و آرامش دنیا و سعادت آخرت را در پی دارد. در لابه‌لای خطوط این وصیت‌نامه‌ها سفارش به خواندن و عمل کردن به آیات قرآن بارها تکرار شده است.
کد خبر: ۳۴۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 12May 2019

قرآن در کلام شهدای لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، وصیت‌نامه‌های شهدا حاوی سفارشات ارزشمندی است که عمل کردن به آنها موفقیت و آرامش در دنیا و سعادت  آخرت را در پی دارد. در لابه‌لای خطوط این وصیت‌نامه‌ها سفارش به خواندن قرآن و عمل کردن به آیات آن بارها تکرار شده است.

بدین منظور برخی از وصیت‌نامه های گهربار شهدای لرستان را ورق زدیم و مطالبی را که مرتبط با  «قرآن» بود، گلچین کرده و در ذیل آوردیم:

شهید علی‌مردان آزاد بخت

برادرانم را درس قرآن یاد دهید تا برایم بخوانند و از آنها می‌خواهم که از خط امام و اسلام جدا نشوند و محکم و پوینده ادامه دهنده راه امام و شهدا باشید.

شهید علی اصغر اسلامی

قرآن را بخوانید و در تمامی دعاها شرکت کنید. پیرو ولایت فقیه باشید. اوامر واجب حضرت امام را اطاعت کنید. فرزندان را خوب تربیت کنید طوری که تربیت، تربیت الهی باشد.

شهید قدرت‌الله اکبری

پدر و مادر! من به‌خاطر آیه‌آیه‌هایی که از قرآن شنیده‌ام پا به این جبهه مقدم نهادم تا این‌که دِینی را که به گردن من است برای اسلام ادا کنم.

شهید عبدالله بیات

توجه به قرآن داشته باشید و با ایمان و با اول وقت خواندن نماز و با ترک دروغ و غیبت و تهمت و دیگر گناهان، پایه دین خود را حفظ کنید.

شهید سیدعلی پروانه

پیام من به دوستانم این است که به جهاد فی سبیل الله برخیزند، تا ظلم ریشه کن شود و برای من ناراحت نباشید چون شهید احتیاج به اعزا ندارد احتیاج به تشویق دارد برایم سیاه نپوشید بلکه قرآن بخوانید و بر سر قبر شهیدان بیایید.

شهید آیت الله درخشنده

وصیتم به برادران دبیرستانی و به دوستانم و به همشهریهایم این است که قرآن را سرلوحه خود قرار دهید و وصیتم عمل به قرآن و نهج البلاغه و اطاعت از امام است.

 شهید نورمراد پاپی

من به ملت ایران توصیه می‌کنم قرآن را فراموش نکنید زیرا ما هرچه داریم از قرآن است.

شهید علی‌راست پیرحیاتی

تمام برادران و خواهران باید پیرو قرآن و اسلام باشند و هرکسی خود را از قران جدا سازد، در آخرت جای او جهنم خواهد بود.

شهید برزو علی‌بخشی

قرآن زیاد بخوانید و در حفظ و عمل به آن بکوشید در نمازهای  جماعت مساجد شرکت کنید و این برکت الهی را از دست ندهید با یاد خدا کارهایتان را انجام دهید.

شهید رحمت‌الله قائدرحمت

پناه از قرآن بجویید و موقع بی‌کاری‌ها را صرف هم‌نشینی با قرآن کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار