مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها نقش خود را در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ایفا کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست نقش خود را در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایفا کنند و در این زمینه نسبت به مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ - 13May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه اظهار داشت: در طول چهل سال گذشته دستاوردهای بزرگی را در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و غیره شاهد بودیم که لازم است فارغ از هر گونه اختلافی در تبیین این دستاوردها بکوشیم.

وی با بیان اینکه سهم رسانه‌ها در تبیین این دستاوردها بیشتر و مهمتر از سایر اقشار جامعه است، افزود: امروز پایگاه‌های شایعه‌پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت زیاد شده که همه آن‌ها اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز خبرنگاران و همچنین کسانی که تریبونی در اختیار دارند و اهل قلم و کلام هستند باید برای حفظ دستاوردهای نظام تلاش کنند.

حکمتی‌نیک با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: ماحصل بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی و مهدویت است که رسانه‌ها باید نقش خود را در تبیین این بیانیه ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار