نماینده مردم میانه در مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیروهای مسلح برای دفع هر تهدیدی آماده‌اند/ با مشاهده ناوهای آمریکایی هراسان نشده‌ایم

«یعقوب شیویاری» گفت: ملت ایران و مسئولان نظام با مشاهده ناوهای آمریکایی هراسان نشده‌اند و نیروهای مسلح همیشه آماده‌ی ایران برای دفع تهدیدات در آمادگی کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۳۴۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 13August 2019

«یعقوب شیویاری» نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در خلیج فارس، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از عواقب و نتایج سهمگین آغاز جنگ علیه ملت ایران باخبرند و هیچگاه ریسک تجاوز نظامی به ایران اسلامی را نمی‌پذیرند.

وی خاطرنشان کرد: ما در 8 سال دفاع مقدس نه تنها با رژیم بعث بلکه با حامیان آن‌ها نیز وارد جنگ شدیم و با وجود امکانات محدود در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دشمنان که اکثراً سلاح‌های آمریکایی و غربی بود مقاومت کردیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس نیز عده‌ای بر طبل ناامیدی می‌کوبیدند و از تجهیزات نظامی دشمنان سخن می‌گفتند، تصریح کرد: نتیجه‌ 8 سال دفاع مقدس پیروزی خون بر شمشیر شد و حتی یک وجب از خاکمان را نیز به دشمنان ندادیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و انعکاس گسترده آن در رسانه‌های خارجی چیزی جز جوسازی نیست، تاکید کرد: ملت ایران و مسئولان نظام با مشاهده ناوهای آمریکایی هراسان نشده‌اند و چنانچه کوچک‌ترین اشتباهی از آنان سر بزند نیروهای مسلح همیشه آماده‌ ایران پاسخی پشیمان‌کننده به مستکبران می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها