معاون استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است

«علی زینی‌وند» گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است که همه مسلمانان نسبت به انجام این دو مهم وظیفه دارند و نباید از کنار آن ساده عبور کرد.
کد خبر: ۳۴۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 23August 2019

همه مسلمانان باید به قدر کفایت و در حد توان خود امر به معروف کنند«علی زینی‌وند» معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های انقلابی و مذهبی از معروفاتی است که بایستی در خور و شایسته خون شهدا باشد و ما نیز وظیفه داریم میراث‌دار خوبی برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که باید جدیت و اهتمام در برگزاری این گونه مراسم‌های انقلابی را جهت نهادینه‌سازی معروفات مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌های قرار دهیم، افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است که همه مسلمانان نسبت به انجام این دو مهم وظیفه دارند و نباید از کنار آن ساده عبور کرد.

زینی‌وند عنوان کرد: در راستای اجرای معروفات و نهی از منکر در آیات و روایات قرآنی بسیار سفارش شده است چرا که امر به معروف از احکام عملی هر فرد مسلمان است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امر به معروف توصیه کردن به کارهای نیک و خوب است که اسلام آنها را قبول دارد و ما در زندگی روزمره خود با معروفات و منکرات روبه رو هستیم که باید بر اساس شرع اسلام معروفات را اجرا و منکرات را ترک کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جامعه امروزی همه ما باید به قدر کفایت و در حد توان خود نسبت به انجام و فرهنگ‌سازی این امر الهی اقدام کنیم و بهتر است برای نهادینه کردن این مهم ابتدا از خودمان شروع کنیم تا توصیه ما در دیگران اثر گذارتر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار