بدعهدی «بن‌سلمان» صدای خانواده‌های زندانیان پاکستانی را درآورد

خانواده‌های بسیاری از زندانیان پاکستانی به آزادنشدن این افراد طبق وعده «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان اعتراض کردند.
کد خبر: ۳۴۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ - 13May 2019

بدعهدی «بن‌سلمان» صدای خانواده‌های زندانیان پاکستانی را درآوردبه گزارش سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، خانواده‌های بسیاری از زندانیان پاکستانی به آزاد نشدن این زندانیان طبق وعده «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان اعتراض کردند.

خانواده‌های زندانیان اعلام کردند بعد از اعدام یک زوج پاکستانی به جرم داشتن مواد مخدر نگرانی درباره زندانیان پاکستان که در زندان جده به سر می‌برند، بیشتر شده است.

خانواده‌های زندانیان پاکستانی از وزارت امور خارجه این کشور درخواست کردند که موضوع آزادی اتباع پاکستان در عربستان را پیگیری کند.

«رجا علی اعجاز» سفیر پاکستان در عربستان ضمن اعلام اینکه از طریق مقامات سعودی پیگیر این موضوع هستند، تصریح کرد: امیدی به آزادی محکومان به اعدام در عربستان وجود ندارد.

با اینکه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در ماه فوریه سال 2019  طی سفر به پاکستان از آزادی بیش از 2000 زندانی پاکستانی خبر داده بود اما هیچ نشانه‌ای از عمل به این وعده دیده نمی‌شود

خانواده‌های زندانیان پاکستانی محبوس در عربستان با برپایی تجمع اعتراض آمیز مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی مرکز ایالت سند خواهان آزادی عزیزان خود از زندان‌های سعودی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار