با تلاش سازمان تبلیغات استان تهران؛

ویژه برنامه کاروان «نشاط و معنویت» برای مهاجران افغانستان برگزار می‌شود

کاروان «نشاط و معنویت» که با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در ماه مبارک رمضان به شهرهای مختلف استان سفر می‌کند و به اجرای برنامه می‌پردازد، سه شنبه شب در نصیرشهر، ویژه مهاجران افغانستانی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۳۴۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 13May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کاروان «نشاط و معنویت» که با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در ماه مبارک رمضان به شهرهای مختلف استان سفر می‌کند و هر شب پس از افطار مهمان مردم یکی از شهرهای استان خواهد بود، سه شنبه شب میهمان برادران و خواهران مهاجر افغانستانی نصیرشهر است و برای آن‌ها به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

برنامه‌های متنوعی توسط این کاروان به اجرا در می‌آید که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سرودخوانی، عروسک گردانی، مسابقه، مشاوره و مهمان ویژه اشاره کرد.

ویژه برنامه کاروان «نشاط و معنویت» برای مهاجران افغانستان

اجرای زنده نماهنگ «فردای روشن» درباره مهاجرین افغانستانی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی بازخورد خوبی داشته است، از برنامه‌های ویژه کاروان «نشاط و معنویت» خواهد بود. این نماهنگ به کارگردانی محمدحسین بزرگیان و به سرپرستی روح‌الله اشرف درباره مهاجرین افغانستانی است که سعی کرده‌اند در این کلیپ از ملت ایران قدردانی کنند.

کاروان «نشاط و معنویت» تا به حال در شهرهای اسلامشهر، باقر شهر و شهر ری به اجرای برنامه پرداخته و سه شنبه شب از ساعت 21:30 در پارک گلزار شهدای گمنام نصیرشهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار