معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی:

عملیات بیت المقدس نشان داد که حرف‌های صدام حرفی واهی بیش نیست

«ناصر خوش خبر» با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس نشان داد که حرف‌های صدام حرفی واهی بیش نیست، گفت: در این عملیات از همه اقشار و طوایف مملکت عزیز اسلامی حضور داشتند و جانانه جنگیدند و دفاع کردند.
کد خبر: ۳۴۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 13May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر خوش خبر» معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد آزادسازی خرمشهر در بیرجند اظهار داشت: یکی از عملیات های بزرگی که در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس مطرح بوده است عملیات آزادسازی خرمشهر است که در آن زمان، نقطه امیدی را برای ملت ایران مفتوح کرد و نشاط و امید را به ملت داد.

وی با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس نشان داد که حرف های صدام حرفی واهی بیش نیست، افزود: در این عملیات از همه اقشار و طوایف مملکت عزیز اسلامی حضور داشتند و جانانه رزمیدند و دفاع کردند و امیدواریم در چنین برنامه هایی قدرشناس رزمندگان باشیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش بصیرت در همگرایی طوایف جامعه از دیگر آثار این عملیات بود عنوان کرد: راهبرد دیگر در بحث عملیات بیت المقدس، مقاومت مردم و خانواده هایی بود که فرزندان خود را به میدان های نبرد اعزام می کردند.

خوش خبر با اشاره به اینکه برنامه های گرامی داشت این روز باید با نگاه به شعار «ما پیروز هستیم» متمرکز شود، بیان داشت: برنامه ها باید مشخص و با جامعه هدف جوانان و نوجوانان رقم بخورد.

وی تأکید کرد: بصیرت و آگاهی و حضور ما در میدان، تضمین کننده تحقق شعار «ما پیروز هستیم» خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی درخصوص فعالیت سمن ها مطرح کرد: ما نیازمند فعالیت در چنین عرصه هایی هستیم چراکه سمن ها مخاطب خاص خودشان را دارند.

خوش خبر اضافه کرد: تأثیرگذاری سمن بیش از فعالیت ما است زیرا جامعه هدف خود را خوب می شناسند و امیدواریم بتوانند برنامه هایی اجرا کنند که تأثیر آن را در نسل جوان ببینیم.

وی با تأکید بر اینکه در شهرستان ها برنامه ها با نگاه بومی آن منطقه باشد یادآور شد: صرفا نباید از یک کلیشه واحد تقلید کنیم هر شهرستان استعدادی دارد که اگر شناسایی شود می تواند اثرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برنامه های سال های قبل آسیب شناسی شود که کدام برنامه اثرگذاری خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: اگر یکی دو برنامه به صورت جمعی برگزار شود تا همه دستگاه ها حضور داشته باشند مطمئنا مخاطب بیشتری به این برنامه ها گرایش خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار